Friday, December 22, 2017

12 tips cepat slim tanpa perlu berlapar

❤12 TIPS CEPAT SELIM MELIM TANPA PERLU BERLAPAR❤

πŸ‘‰SHARE dulu,  bila free boleh baca

πŸ‘‰1. Wajib bersarapan 
Jangan skip breakfast tau...
Waktu pagi, seeloknya kita makan yang memberi tenaga dengan menu sihat.
Barulah bertenaga sehingga ke tengahari.

πŸ‘‰2. Makan sebelum lapar, berhenti sebelum kenyang
Macam pernah dengar kan?
Betul..
Ini amalan yang dianjurkan dalam islam.

πŸ‘‰3-Lebihkan makan buah dan sayur
Kulit pun cantik dan sihat...kan..

πŸ‘‰4-Minum sekurangnya 1.5-2 liter air
Baik untuk buang toksin dalam badan
Kalo banyak toksin lelama tu, nampak membuncit je..

πŸ‘‰5-Makan pada waktunya dan jangan tangguh.
Lambat makan, buatkan kita makan banyak.

πŸ‘‰6-Jangan Mudah Percaya Info Diatas Pek Makanan
Ada yang sebut tak ada MSG,
tak ada warna campuran lah, tak de perisa campuran lah
Kalo dah namanya jajan..agak2 apa yang sedapkan dia? huhu

πŸ‘‰7. Keluar Shopping Dalam Keadaan Kenyang
niat asal nak keluar beli barang sekejap je...tapi...
nampak restoran best..laju je kaki melangah masuk..

πŸ‘‰8-Ambil tahu nutrisi makanan yang diambil.
Baca jadual nutrisi
Sentiasa awasi kalori yang keluar dan yang masuk tau...

πŸ‘‰9. Makan Malam Awal
Amalan makan malam yang awal sangat bagus.
Seelok eloknya sebelum maghrib.
Bantu perut kita hadam makanan sblm tidur
Elakkan makan betul betul sebelum tidur.

πŸ‘‰10- Kurangkan makan/mnum manis
tambahkan mania dalam senyuman 😍

πŸ‘‰11-Kurangkan makanan berminyak walaupun ia mmg sedap sangat πŸ˜‰

πŸ‘‰12-Nak senang lagi,
dlm menurunkan kg

Amalkan ni..
Setiap pagi, 15 minit sebelum breakfast,
Bancuh 1g Lemonade xpresh dgn air suam
Minum begitu sahaja...

Segala kerak2 usus dan lelemak lama dalam perut
Berebut2 nak keluar.. pembuangan pun lancarrr aje.

Lega..
Bersih..
Badan pun ringan je..dan bahgain yang buncit tu makin hilang..

Cepat2 SHARE tau...terutamanya kepada kawan2 yg suka sangat skip breakfast tu.. Nk try lemonade xpresh ke? Cuma perlu click http://0123757185.wasap.my

Post a Comment